שנה א'
סמסטר א' |
||
שעה |
יום ג' בנצרת |
יום ה' באוניברסיטה (עם תכנית ההשלמה של חיפה) |
8 - 10 |
מבוא לרפואה משלימה – ד"ר מיכל לביא 290.1936 |
גנטיקה- פרופ' צבי בורוכוביץ 290.2701 |
10 - 12 |
אפידמיולוגיה – ד"ר גליה שמי 290.1902 |
החולה הנוטה למות – ד"ר גילי פלג 290.2742 |
12 - 14 |
סטטיסטיקה – גב' חן גפני 290.1904 |
תסמונת פוסט-טראומטית - ד"ר גילי פלג 290.2743 |
14 - 16 |
שיטות מחקר – גב' חן גפני 290.1903 |
דיון עיוני בסיעוד – ד"ר שרה שחף 290.1733 |
16 - 18 |
כתיבה אקדמית – 290.1910 קבוצה א' – מר וליד שלאעטה קבוצה ב' – מר נסים עאסי |
מבוא לקידום בריאות- גב' לילך מלוויל 290.1719 |
סמסטר ב' |
||
שעה |
יום ד' בנצרת |
יום ה' באוניברסיטה (עם תכנית ההשלמה של חיפה) |
8 - 10 |
|
יצירתיות בסיעוד – גב' דלית וילהלם קורס מתוקשב 290.1758 |
10 - 12 |
סמינר מחקר – קבוצה א' – ד"ר חגית ורדינון-פרידמן 290.1920 קבוצה ב' - ד"ר שרית רשקוביץ 290.1919 קבוצה ג' - ד"ר יונתן דוידוב 290.1938 |
פרופ' דורית פוד 290.1759 |
12 - 14
|
העצמה במערכת הבריאות –גב' סאוסן שחאדה 290.1906 |
פרופ' אפרים בר ישי 290.1751 |
14 - 16 |
בריאות המתבגר -ד"ר אמל חזאן 290.1901 |
תזונה קלינית מונעת בבריאות ובחולי ד"ר גלית גולדזק 290.1760 |
16 - 18 |
סמינר קידום בריאות 290.1916 2. מר נסים עאסי 3. מר ג'ודת עיד |
עו"ד איוב עלאא 290.1735 |
18 -20 |
קורס – דרך הרוח (2 נ"ז) |
התפתחות האישיות– ד"ר עומר לנס קורס מתוקשב 290.2702 |
שנה ב'
בספטמבר, לפני תחילת שנת הלימודים של שנה ב': קורס SPSS לנצרת - מר ערן פיק– 16.9-17.9.2014 |
||
סמסטר א' |
||
שעה |
יום ג' נצרת |
יום ד' נצרת |
8 - 10 |
איכות הטיפול וניהול סיכונים – 290.1929 ד"ר מרואן חכים |
אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות – 290.1928 ד"ר האשם בשארה |
10 - 12 |
אלימות במשפחה – ד"ר הדס גולדבלט 290.2902 |
המטפל במפגש הטיפולי – ד"ר תמר שלזינגר 290.1908 |
12 - 14 |
ארגונומיה - פרופ' יאיר ליפשיץ 290.1930 |
היבטים ארגוניים – ד"ר שרית רשקוביץ 290.1912 |
14 - 16 |
אומדן בריאות וביולוגיה של מאמץ – פרופסור בר ישי
|
סמינר מחקר קבוצה א'-ד"ר חגית ורדינון –פרידמן 290.1933 קבוצה ב' - ד"ר שרית רשקוביץ 290.1934 |
16 - 18 |
היבטים תרבותיים בבריאות – מר עיד ג'אודת |
פרויקט קידום בריאות –290.1932 קבוצה א' – מר וליד שלאעטה קבוצה ב' – מר נסים עאסי |