תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

מסלול 3- התנסות התנדבותית בעמותות ופרויקטים חברתיים (4 נקודות זכות )

מסלול זה מאפשר לתלמידים להשתתף בפעילות התנדבותית בעמותות באיזור חיפה והצפון, וגם במספר פרויקטים בתוך האוניברסיטה, אותם ניתן לבחור מרשימה של כ-100 עמותות שאושרו על ידי "הועדה לפעילות חברתית [ולפ"ח]" של האוניברסיטה. מסלול זה קצר יותר מהמסלולים האחרים וכולל פעילות בשטח בהיקף של 4 שעות בשבוע במהלך כל שנת הלימודים, ומאפשר לכם לקחת חלק בפעילות חשובה שתתרום גם לחברה וגם לכם, במקום הקרוב אליכם ובשעות הנוחות לכם. דרך התנדבות זו תוכלו לקבל תהליכי לתהליכי עבודה וניהול, יחסי אנוש ועבודה עם אנשים מרקעים מגוונים, והוא מערב תרומה ישירה לקהילה.

לקריאת חוברת על התכנית: לחצו כאן. או ראו אתר הדיקנאט  - ניתן לקרוא או להוריד שם חוברת המציגה עשרות עמותות בחיפה והצפון בהן אפשר להתנדב, כולל עמותות במגזר הערבי ומחוץ לאזור חיפה, כך שיש גמישות רבה במיקום ובשעות. בחוברת יש הסבר לגבי הליך ההצטרפות לתכנית. הכניסה למסלול זה היא פשוטה יחסית, ותלויה בסיכום שתשיגו עם הארגון לגבי לוח הזמנים ומתכונת עבודת ההתנדבות שלכם שם.

לגבי רישום למסלול: אתם צריכים ליצור קשר בעצמכם ישירות עם העמותה/פרוייקט בו תרצו להתנדב, בהתאם לפרטי הקשר בחוברת הארגונים של הולפ"ח. באם תגיעו לסיכום עם העמותה, הארגון יודיע לדיקנאט הסטודנטים על הסכמתו להתנדבות שלכם, ותגיעו למזכירות החוג לקבל את אישור החוג להרשמתכם בהיקף 4 נק' למסלול התנדבות דרך ולפ"ח.