תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

sucot

 

החוג בתקשורת

יוני 2021

ד"ר גיא יצחקוב על הקשבה בארגונים ב- The Marker

מאי 2021

ראיון בנקסט ערוץ 12 - שימוש בסימני שאלה בטקסט במקום העבודה

מאי 2021

ראיון בכאן תרבות - שלושה שיודעים - על מחקר לגבי שימוש מרובה/מופרז ברמזים לא וורבלים בטקסט

אפריל 2021

כתבה ב-YENT על כנס מיומנויות בשוק העבודה בצל הקורונה של הלמ"ס ופרופ' עדו גל מהחוג לשירותי אנוש

אפריל 2021

כתבה ב- The Marker על מחקר של ד"ר אריק חשין על שימוש בריבוי סימני שאלה בטקסט במקום העבודה

ינואר 2021

ד"ר אריק חשין התארח בפודקאסט 'לפצח את הקוד' בנושא הדבקה רגשית

אוגוסט 2020:

כתבה בעיתון 'גלובס' על מחקר של דר' אריק חשין על שימוש באימוג'ים ובריבוי סימני שאלה בתקשורת בטקסט במקום העבודה ואיך זה משפיע על המסר המועבר

יולי 2020:

ראיון של ארז קיטה, תלמיד דוקטורט בהנחיית פרופ' גיל לוריא מהחוג לשירותי אנוש ומנכ"ל עמותת 'אור ירוק' על הקשר בין הפרעות קשב ושימוש בסלולורי בקרב נהגים צעירים

ינואר 2019:

מחקר של ד"ר אריק חשין מהחוג לשירותי אנוש, שחשף שהרגש שמראה המאמן לשחקניו הוא קריטי לביצועי השחקנים במגרש.

נובמבר 2018:

מחקר של תלמיד הדוקטורט ארז קיטה ופרופ' גיל לוריא מהחוג לשירותי אנוש, המדרג את הסיכוי של כל נהג להשתמש בסמארטפון בזמן נהיגה.

מאמר של תלמיד הדוקטורט ארז קיטה ופרופ' גיל לוריא על הקשר בין התמכרות לסמארטפון לבין האישיות והשימוש של נהגים צעירים בסמארטפון תוך כדי נהיגה.

כתבה נוספת על השימוש בטלפונים סלולריים בזמן נהיגה - על בסיס מחקרם של תלמיד הדוקטורט ארז קיטה ופרופ' גיל לוריא

אוקטובר 2018:

מאמר של תלמידת הדוקטורט קלרה ריספלר, ד"ר אלון כהנא ופרופ' גיל לוריא מהחוג לשירותי אנוש על זיהוי מצב הרוח באמצעות כתב היד.

 

אוגוסט 2018:

מאמר של ד"ר אריק חשין מהחוג לשירותי אנוש, שחשף כי הפגנת רגש חיובי או שלילי במידה גבוהה מידי בשירות לקוחות נתפסת ע"י הלקוח כלא אותנטית ועשויה להשפיע עליו לרעה.

 

מרץ 2018:

ראיון עם ד"ר אריק חשין בתכנית הבוקר "שש עם..." בנושא הבעת רגשות בשירות לקוחות.