תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

טל פרידמן

אורית רייטר

בוגרת תואר ראשון ותואר שני בחוג לשירותי אנוש

כיום: הדרכה ופיתוח עובדים באופן גלובאלי בחברה טכנולוגית גדולה

פוסט בדף החוג בפייסבוק

 

 

ספרי על עצמך
שמי טל פרידמן, בוגרת תואר ראשון ושני בחוג לשירותי אנוש באוניברסיטת חיפה.
התחלתי תואר ראשון משולב של שירותי אנוש וחינוך. שלב בחיים שעוד לא הייתי בטוחה לאיזה כיוון אני רוצה להמשיך ולקחת את הקריירה שלי.
לאחר השנה הראשונה הרגשתי חיבור עז לעולם משאבי אנוש, לשירות אנשים והתחלתי את עבודתי הראשונה כמגייסת בחברה קטנה שנותנת פתרונות גיוס לחברות סטארטאפ.
נשאבתי לייחודיות והסיפוק שמביא איתו עולם הגיוס ובמשך שנתיים צברתי ידע וניסיון רב.
לאחר סיום התואר הראשון החלטתי להמשיך לתואר שני בחוג לשירותי אנוש. הסיבה לכך הייתה היכרות עם המרצים הטובים והשירות המוצלח שנתן החוג, החומר שהקיף את כל התחומים במשאבי אנוש ואיפשר היכרות מעמיקה עם נושאים רבים.
התואר השני שהתקיים פעם בשבוע העניק לי הזדמנות לשינוי כיוון ומעבר לתפקיד נוסף בתחום משאבי אנוש, עולם ההדרכה ופיתוח עובדים.
התקבלתי כרכזת הדרכה ופיתוח ארגוני בחברת IBM וביצעתי את התפקיד במשך שנתיים וחצי במקביל ללימודי התואר השני. לאחר סיום התואר השני, סיימתי את עבודתי כסטודנטית בIBM שהייתה עבורי קרש מקפצה ובית ספר מעולה לעתיד. צברתי כלים רבים, ידע וניסיון ויחד עם שני התארים בתחום משאבי אנוש התחלתי דרך חדשה.

כיום אני מובילה את ההדרכה ופיתוח עובדים באופן גלובאלי בחברה טכנולוגית גדולה ומצליחה. אני רואה את התואר השני באוניברסיטת חיפה כאבן דרך לפיתוח האישי והמקצועי שלי ומה שאפשר לי להגיע לאיפה שאני נמצאת היום.

מה מרגישה שהתואר נתן לך?
התואר העניק לי זווית משלימה לעולם הפרקטי של תהליכים, תיאוריה והתנסות.
שמעתי סיפורים מקרה של קולגות שעבדו בחברות אחרות, הכרתי אנשים טובים להתייעצות ובעיקר שותפים ללמידה. התואר חיזק את הרצון שלי להצליח במקום עבודתי, ולבחור במשאבי אנוש כתחום אותו אני רוצה לפתח את הכישורים שלי והקריירה המקצועית, להביא לידי ביטוי תחומים תיאורטיים שלמדתי, לשלב את האקדמיה ופרקטיקות משאבי אנוש עם עבודתי היום יומית.

זיכרון אהוב מהתואר?
למידה של נושאים מאוד רלוונטיים שהצלחתי להביא לידי ביטוי וליישם בעבודה היום יומית שלי כמו נושא של הקשבה, ניהול פרויקטים, הדרכה ופיתוח עובדים, משובים והוקרה של עובדים.

עצות לסטודנטים עכשוויים?
להפיק את המירב מכל קורס ונושא, לנסות לתת דוגמאות מהעבודה וחיי היום יום בקורסים ובכך להתחבר אליהם ולהבין אותם יותר טוב ולעומק.