ד”ר שלי אינגדאו שותפה במחקר אוניברסיטאי שליווה תוכנית שבה שולבו בשנתיים האחרונות ילדי זרים בבתי ספר בצפון ובמרכז תל אביב
מחקר שנערך באוניברסיטת חיפה, בהובלת ד”ר יעל מאיר וד”ר יעל ענב מבית הספר לטיפול, ייעוץ והתפתחות האדם, ד”ר שלי אינגדאו מבית הספר לעבודה סוציאלית וד”ר מעין רביד מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת אוקספורד, ליווה תוכנית שבה שולבו בשנתיים האחרונות ילדי זרים בבתי ספר בצפון ובמרכז תל אביב.
פורסמה כתבה בנושא בעיתון ‘הארץ’:
המחקר שליווה במשך שנתיים תוכנית פיילוט לשילוב ילדים של מבקשי מקלט בבתי ספר בצפון תל אביב מעלה כי התוכנית שיפרה באופן ניכר את רמת ההתפתחות של הילדים הזרים והיטיבה עם הילדים הישראלים שקלטו אותם. לפי עדויות הורים ישראלים תרם השילוב לחינוך ילדיהם לערכים של שוויון, קבלת האחר וסובלנות. כמו כן, הם דיווחו כי השילוב לא פגע באיכות הלימודים בכיתה.
