תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
תפריט ראשי של האתר

אילנית גוטניק

אורית רייטר

בוגרת תואר ראשון ותואר שני בחוג לשירותי אנוש

כיום: רכזת משאבי אנוש בחברת בתחום הרפואי

פוסט בדף הפייסבוק של החוג 

 

 

ספרי על עצמך במהלך הלימודים לתואר הראשון בשירותי אנוש התחלתי לעבוד בחברת GE healthcare, בתור HR admin. הייתי אחראית על קליטת קורות חיים, תיאום ראיונות טלפוניים ועזרה למשאבי אנוש בחברה. התפקיד הזה חשף אותי לעבודה בתחום ואיך הפונקציה של משאבי אנוש משתלבת בתוך ארגון גלובלי. לאחר מכן, במהלך התואר השני, גם כן בשירותי אנוש, עבדתי בחברת Intel, בתפקיד מגייסת. התפקיד כלל פרסום משרות, סינון מועמדים, ביצוע ראיונות טלפוניים, הכנת הצעות עבודה, שיתוף פעולה עם מנהלים מגייסים ופונקציות שונות בחברה ועוד.

כיום, אני עובדת בתור רכזת משאבי אנוש בחברת בתחום הרפואי. בתפקיד זה אני מתעסקת בכל מה שקשור לתחום, החל מגיוסים, קליטות עובדים, רווחה, הדרכה וכולי. 

מה התואר נתן לך? תוך כדי העבודה התחלתי לראות כמה הידע שרכשתי בתואר משתלב ביומיום בעבודה, החל משימוש ב SWOT, ידע בדיני עבודה, הכנת גאנטים, ידע בגיבוש צוותים ועד הדבר הכי בסיסי, ההבנה מה התפקיד שלי בתור משאבי אנוש בחברה. אני מרגישה שלא התחלתי מאפס בעבודה, אלא באתי כבר עם כלים שהתואר נתן וזה מלווה אותי כל הזמן ואפילו מידי פעם אני חוזרת לסיכומים כדי לראות איזה דברים נוספים אני יכולה להציע וליישם.  

זיכרון אהוב מהתואר? קשה לבחור זיכרון אחד, אבל הרגע שהכי זכור לי זה השיעור הראשון בחוג, מבוא לשירותי אנוש. אני זוכרת שנכנסתי לכיתה די גדולה, חוששת ומבולבלת מהיום הראשון ואז פרופ' עדו גל התחיל לספר על עצמו, על הקורס ובאופן כללי מה מצופה מאיתנו. הוא הסביר הכל בפירוט ומאוד הרגיע והכיל. הרגשתי שאני לא לבד ושהכל יהיה בסדר. לאחר השיעור כולם יצאו החוצה, התחילו לדבר עם השני ולהכיר והקרח נשבר. 

עצות לסטודנטים עכשוויים? ליהנות מתקופת הלימודים. התקופה הזאת עוברת מהר אז אני ממליצה להנות מכל רגע, מהשיעורים, ההפסקות ואפילו הלמידה למבחנים. מעבר לזה אם תעשו את זה ביחד, זה יעבור הרבה יותר נעים ובקלות.