עבודות תיזה בחוג להפרעות בתקשורת
ניתן למצוא את עותקי התיזות בסיפריית אוניברסיטת חיפה
2024
Word learning among Arab pre-schoolers: Natural play compared to a digital game
By Kher Zuabi; supervised by Prof. Bracha Nir
The dialogic construction of affective engagement in Speech-and-Language Therapy
By Stav Korach; supervised by Prof. Bracha Nir
Gender agreement marking in modifying and predicating constructions in spoken Palestinian Arabic: A developmental perspective
By Soaad Darawshe; supervised by Prof. Bracha Nir
From Policy to Therapy: Former USSR 1.5 Generation Immigrant Parents’ Perceptions on Language and SLT
By Shlomit Katz; supervised by Prof. Bracha Nir
Gender perceptions of young adults who identify on the autism spectrum –The view from Discourse Analysis
By Bar Amar; supervised by Prof. Bracha Nir
2023
Lexical characteristics of children with autism spectrum disorder at early stage of language acquisition
By Hanan Natur-Diab; supervised by Prof. Rama Novogrodsky
The effects of topic and interlocutor on code-switching patterns in the Kufr Qassem deaf community
By Duaa Haj Dawood; supervised by Prof. Rama Novogrodsky and Dr. Rose Stamp
Acquisition of Mental State Verbs of Palestinian Arabic-Speaking Children with Autism
By Israa Watad; supervised by Prof. Rama Novogrodsky
2022
האפיונים המורפולוגיים והסמנטיים של תחדישי שמות עצם המופקים על ידי ילדים דוברי עברית עם וללא לקות שפה התפתחותית
הוגש על ידי יעל צ’יפר בהנחיית ד”ר רמה נובוגרודסקי
Article production in children with autism spectrum disorder and children with developmental language disorder
By Liron Rosen; supervised by Dr. Rama Novogrodsky
Construing Contrast: A discourse-based account of how Hebrew-speaking pre-school children verbalize contrastive distinctions as a function of various syntactic constructions
By Biana Sarbonov; supervised by Prof. Bracha Nir and Prof. Mikkel Hansen, Department of Psychology, University of Paris 8, France
Perceptions of Speech and Language Therapists in building communication boards
By Rana Tanous; supervised by Prof. Bracha Nir
Out of the mouth of toddlers:
A psycholinguistic experimental perspective on interpreting child speech
By Sivan Shaul; supervised by Prof. Bracha Nir
Decomposition in the early stages of word learning of an artificial morpho-lexicon: The impact of morphological structure
By Stav Eidelsztein; supervised by Prof. Bracha Nir and Prof. Tali Bitan
2021
הבניית ניגוד-מחקר מבוסס-שיח אודות האופן שבו ילדים דוברי עברית בגילאי טרום-בית-ספר ממלילים את האבחנה בין מראית-עין למציאות, כפונקציה של חשיפה למבנים תחביריים שונים
הוגש על ידי ביאנה דוידוב, בהנחיית ד”ר ברכה ניר ופרופ’ הנסן מיקל
היכולת של אימהות להבחין בין הג’סטות הדאיקטיות Showing ו- Giving של פעוטות בשלב החד מילי במהלך אינטראקציות בשלושה הקשרים: משחק, ארוחה וקריאת ספר משותפת
הוגש על ידי אינה קנדליס, בהנחיית פרופ’ אמריטה יפעת רחל
מפי פעוטות: פרספקטיבה פסיכולינגויסטית ניסויית על פרשנות דיבור ילדי
הוגש על ידי סיון שאול, בהנחיית ד”ר ברכה ניר וד”ר אשר ג’קלין
עמדות של קלינאיות תקשורת לגבי ארגון לוחות תקשורת
הוגש על ידי רנא טנוס, בהנחיית ד”ר ברכה ניר
השפעת גירוי חשמלי חלש בזרם ישר המופעל על הקרקפת (tDCS) על התפקוד האודיטורי: תפיסת דיבור על רקע רעש
הוגש על ידי בארין זידאן, בהנחיית פרופ’ יוסף אטיאס
פירוק מורפולוגי בשלבים מוקדמים של למידת מילים מלאכותיות: השפעת הצורה המורפולוגית
הוגש על ידי סתיו אידלשטיין בהנחיית פרופ’ ביתן אביטל וד”ר ברכה ניר
Pronoun production among Palestinian-Arabic speaking children in two tasks: narrative and sentence completion
By Aumia Abu Jabl; supervised by Rama Novogrodsky
The Influence of Simultaneous Communication on the Spoken Language of Bimodal-Bilinguals
By Or Rozen-Blay; supervised by Rama Novogrodsky, Tamar Degani
Causal Relations in Narratives of Children with ASD
By Revital Berlowitz; supervised by Rama Novogrodsky
2020
השפעתה של שפה עיצובית על אינטראקציה מוסדית
הוגש על ידי יפעת קינן, בהנחיית: ד”ר ברכה ניר ופרופ’ יונתן ונטורה
Cross language phonological influences in trilingual speakers
By Lama Manna Wahbi ; supervised by Tamar Degani
Learning and Bilingualism in Challenging Listening Conditions : How Challenging Can It Be?
By Dana Bsharat ; supervised by Hanin Karawani-Khoury
2019
כיצד מטלת הבנה או הפקה בשפה אחת משפיעה על עיבוד מין דקדוקי בשפה אחרת בקרב דו-לשוניים?
הוגש על ידי רולא טוקאן חורי ; בהנחיית: תמר דגני, חמוטל קריינר
האפיונים התחביריים של משפטים פשוטים המופקים בשלוש מערכות לשוניות שונות ושלושה אופנים שונים אצל תלמידים עם ליקוי שמיעה דוברי ערבית פלסטינית : שפת הסימנים, ערבית מדוברת וערבית סטנדרטית כתובה
הוגש על ידי סברין שעבאן -רבאח; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, עירית מאיר
שתל שבלול שני במבוגרים : סקירה שיטתית ומטא אנליזה
הוגש על ידי נטע ברקן , בהנחיית יוסף אטיאס
גיל, שמיעה ולמידה תפיסתית של דיבור ברעש
הוגש על ידי בלוט מייסון ; בהנחיית: קרן בנאי, לימור לביא
ישום בדיקת האלקטרוכוכליאוגרפיה בהערכת ספי השמיעה בנבדקים עם שמיעה תקינה ובחינה ראשונית של יישומן בנבדקים בעלי שמיעה לקויה
הוגש על ידי רות דינאה יחזקאל ; בהנחיית: פרופ’ יוסף אטיאס
מדדים אלקטרו-פיזיולוגיים לשמיעה על רקע רעש בקרב מבוגרים עם שמיעה תקינה
הוגש על ידי מייסא נסאר ; בהנחיית: פרופ’ יוסף אטיאס
Auditory Objective Physiological Measures for Speech in Noise Perception
By Hend Samniya ; supervised by Joseph Attias
Long-term outcomes of Cochlear Implantation in multicultural population : The effects of age of implantation and hearing experience (years of CI use) on heari
ng, language,social participation and quality of life
By Mona Andraws-Shehadeh ; supervised by Michal Luntz, Rama Novogrodsky
Cross-Language interactions during novel word learning
By Mariana Elias ; supervised by:Tamar Degani
The influence of short exposure to English in different modalities on the ability to comprehend written sentences in Hebrew
By Natalie Morein-Schmidt; supervised by: Tamar Degani
Aluntit & Kurnas : Influences of bilingualism and Developmental Language Disorder on novel word learning in children
By Lara Barak ; supervised by Tamar Degani, Rama Novogrodsky
The effect of sign language on the development of spoken language and symbolic play in deaf bilingual-bimodal toddlers
By Adi Steg-Dishon ; supervised by Rama Novogrodsky
Rapid perceptual learning of time-compressed speech and the perception of natural fast speech in older adults with presbycusis
By Tali Rotman ; supervised by Karen Banai, Limor Lavie
The linguistic expression of engagement and intersubjectivity in socio-dramatic play : A Dialogic Syntax perspective
By Danit Weinberger ; supervised by Bracha Nir
Intra and post-operative Electrocochleography measurements in cochlear implant recipients in human subjects
By Suhail Habib Allah ; supervised by Joseph Attias
2018
השפעת שיקום שמיעה בעזרת מכשירי שמיעה על ביצוע מטלה שמיעתית ומטלה קוגניטיבית כמטלה בודדת וכמטלה כפולה עם הליכה בקרב זקנים
הוגש על ידי חוסאם אבו ג’בר ; בהנחיית לימור לביא, מעיין אגמון
השפעת דחק כרוני על ביצועים שמיעתיים פריפריאליים ומרכזיים
הוגש על ידי הרשקוביץ משה בהנחיית יוסי אטיאס
בחינת שיפור תפקודים שמיעתיים וקוגניטיביים כמטלה בודדתבחינת שיפור תפקודים שמיעתיים וקוגניטיביים כמטלה בודדתובפרדיגמת מטלה כפולה עם הליכה באמצעות התערבות עם מכשירי שמיעה
הוגש על ידי איסמעיל אבו פריח ; בהנחיית לימור לביא, מעיין אגמון
השפעת היבטים קוגניטיביים על תפיסת דיבור בקרב קשישים לעומת צעירים
הוגש על ידי סימה נופר ברגמן בהנחיית רפאל שמש
השפעת משך וסוג הגירוי (נקישות וציוץ) על התגובות האודיטוריות מעצב השמיעה ומגזע המוח
הוגש על ידי גיא איתמר בהנחיית יוסי אטיאס
מבנה הארגומנטים בפסוקית בסיסית באדיגה (צ’רקסית) : מבט לשוני והתפתחותי
הוגש על ידי ליסה שבסו ; בהנחיית עירית מאיר, ברכה ניר
The Impact of Working Memory Load on the Online Processing of Spoken Words in Noise
By Gal Nitsan ; supervised by Boaz M. Ben-David, Limor Lavie
The use of the clarification request among speech language therapists within the context of child treatment
By Rotem Rubin ; supervised by Bracha Nir
Rapid perceptual learning of time compressed speech and natural-fast speech
By Juna Sussan ; supervised by Banai Karen, Lavie Limor
2017
מאפיינים שפתיים ותקשורתיים במשימות הפקה שונות של משתמשי תקשורת תומכת וחליפית מנוסים
הוגש על ידי לימור מנו-לרמן, בהנחיית עירית מאיר וטל לבל
כיצד מתמודדים משתמשי תקשורת תומכת וחליפית עם מחסרים לקסיקליים?
הוגש על ידי הדס וינדר (שטסמן), בהנחיית עירית מאיר וטל לבל
הקשר בין תפיסת דיבור במספר רמות עיבוד לשוניות ומעורבות הורים לבין רכישת שפה אצל ילדים צעירים מושתלים בגיל שמיעתי 1:6-3 שנים דוברים ערבית
הוגש על ידי מאריא חורי ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, מיכל לונץ
מאפייני הקשר בין תפיסת דיבור ויכולות שפה אצל ילדים עם ליקוי בשמיעה דוברי ערבית פלסטינית בגילאי בית ספר
הוגש על ידי היבה דאוד ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי
תפיסות ועמדות של קלינאי תקשורת כלפי משחקיות במרחב הטיפולי
הוגש על ידי חלילי רותם ; בהנחיית רחל יפעת
השפעות קשב ויזואלי על רישומי מענים אקוסטיים (Oto Acoustic Emissions – OAE) בקבוצות גיל שונות
הוגש על ידי מונא אבו אלהייגא ; בהנחיית רפאל שמש
מתאם בין תוצאות מבחני הבנת דיבור ברעש לבין תוצאות שאלוני שביעות רצון מהשימוש במכשירי שמיעה ושאלון להערכה עצמית אצל משתמשים חדשים
הוגש על ידי נז’לא קסיס-כרייני ; בהנחיית רפאל שמש
ידע ותפיסות אנשי מקצוע בנוגע להזנת אנשים עם דמנציה מתקדמת
הוגש על ידי אירנה פינחוסובסקי; בהנחיית מיכל בירן, אושרת סלע
השפעת הגיוון במספר הדוברים על הלמידה התפיסתית של דיבור דחוס בזמן והכללתה
הוגש על ידי מראם, טרביה-גנאים ; בהנחיית: קרן בנאי, יזהר לבנר
יכולת התחבירית של ילדים עם לקות שמיעה בשלבי השפה המוקדמים
הוגש על ידי מיכאל רחלי ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי
מאפייני הסיפור אצל ילדים עם לקות-שמיעה דוברי ערבית בהשוואה לשומעים : השפעת הדיגלוסיה
הוגש על ידי נרדין מעלוף-זריק ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, עירית מאיר
“זוז” / “הוא רוצה שהוא יזוז” : היכולת של ילדי גן עם התפתחות טיפוסית להבין ולהמליל מצב מנטאלי של דמויות בסרטון הנפשה
הוגש על ידי רחמים עדי ; בהנחיית רחל יפעת
טימפנומטריה בפס רחב של תדרים (Wide Band Tympanometry-WBT) לאבחנה בין לקויות שמיעה ממקור אוזן תיכונה ופנימית
הוגש על ידי חמוטל אפרת בהנחיית יוסי אטיאס
השפעת טיפול פונולוגי בהשוואה לטיפול סמנטי על יכולות השיום בקרב ילדים בגילאי גן חובה עם ליקוי בשיקום
הוגש על ידי גיל לוין בהנחיית מיכל בירן
Assessment of the contribution of combined acoustic hearing via a hearing aid and electric hearing via a cochlear implant in adult bimodal users with moderate to severe residual hearing in the implanted and non-implanted ear
By Ranin Khayr ; supervised by Michal Luntz, Joseph Attias
Rate change detection of sinusoidally vowel-like F2 modulations : a comparison of task difficulty and fatigue measures between adult dyslexic and typical readers
By Dan Cooper ; supervised by Shimon Sapir, Donna Abecasis
Treatment of exertion-induced paradoxical vocal fold motion (PVFM) using Buteyko breathing technique (BBT) therapy
By Dana Halevi-Katz ; supervised by Oshrat Sella, Karen Banai, Prof. Katherine Verdolini Abbott
2016
גישה למידע על מין דקדוקי של שמות עצם בעברית : עדויות מהשראת טעויות שיום בלחץ של זמן
הוגש על ידי שמואלי עדי ; בהנחיית ד”ר מיכל בירן
תפיסת דיבור מהיר טבעי במבוגרים צעירים ובקשישים עם שמיעה תקינה – לאחר חשיפה ואימון על דיבור דחוס
הוגש על ידי מעין מנהיים ; בהנחיית קרן בנאי, לימור לביא
גיוון במהלך אימון? : השפעת גיוון דוברים בעת אימון ממושך על למידה תפיסתית של גירויים מילוליים והכללתה לגירויים חדשים
הוגש על ידי מיטל שרון ; בהנחיית קרן בנאי
Usability of a Hebrew based social media interface designed for individuals with intellectual developmental disability
By Shira Havousha ; supervised by Tal Lebel, Tamar Weiss
2015
השפעת משוב מיידי על תפקודם של מתבגרים ערבים עם ובלי קשיי קריאה במטלות זיכרון עבודה שמיעתי ורבאלי
הוגש על ידי אסיא סלימאן-דראושה ; בהנחיית שמעון ספיר.
אפיון ההבדלים בשימוש האימהי במילות תוכן בארבעה הקשרים שונים
הוגש על ידי סחר יונס נחאס ; בהנחייתן של עירית מאיר וברכה ניר.
The effects of variability degree in stimulus presentatnion during training on PL and generalization of speech sounds
By Shirley Fisher ; supervised by Dr. Karen Banai
2014
Otoacoustic Emissions (OAE) in the prediction of sudden sensorineural hearing loss
By Reem Zeidan ; supervised by Avigdor Shupak, Rafi Shemesh
From hearing with a cochlear implant and a contralateral hearing aid (CI/HA) to hearing with two cochlear implants (CI/CI) : A within-subject design comparison
By Dana Egra-Dagan ; supervised by Michal Luntz, Josef Attias.
ניבוי ספי שמיעה התנהגותיים עם ובלי מכשירים שמיעה באמצעות ASSR בילדים עם לקות שמיעה דו-צדדית
הוגש על ידי עואד עואד, בהנחייתו של יוסף אטיאס.
מידע משלימי של פעלים בקרב ילדים עם לקות שפתית ועם התפתחות תקינה
הוגש על ידי אריקה ענתבי, בהנחייתה של מיכל בירן.
שיח עמיתים בין ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה וילדים עם התפתחות טיפוסית במהלך משחק מחשב עם פונקציה של enforced collaboration : מגוון וסוג הפעולות התקשורתיות כמשקפים שיתוף פעולה בין הילדים
הוגש על ידי נעמי עדס ; בהנחיית: תמר וויס, רחל יפעת
השפעת משוב מיידי על תפקודם של מתבגרים ערבים עם ובלי קשיי קריאה במטלות זיכרון עבודה שמיעתי ורבאלי
הוגש על ידי אסיא סלימאן-דראושה ; בהנחיית שמעון ספיר
זיהוי שקר מוכמן באמצעות פוטנציאלים מעוררים ו-sLORETA בתגובה לגירויים חזותיים
הוגש על ידי נזאר חנה ; בהנחיית: יוסי אטיאס, דורון אורבך
2013
Anchoring in kindergarten children with typical and atypical language development : evidence from new word learning
By Moav-Scheff, Ronny, supervised by Karen Banai, Rachel Yifat
Language, literacy and cognitive skills of school children from low socioeconomic status : a comparison to children with specific language impairment
By Liron Nevet ; supervised by Ravit Cohen-Mimran, David Share
Anchoring in kindergarten children with typical and atypical language development : evidence from new word learning
By Ronny Moav-Scheff ; supervised by Karen Banai, Rachel Yifat
Language, literacy and cognitive skills of school children from low socioeconomic status : a comparison to children with specific language impairment
By Liron Nevet ; supervised by Ravit Cohen-Mimran, David Share
השפעתם של רמזים סמנטיים, פונולוגיים ומורפו-פונולוגיים על יכולת השיום של ילדים לקויי שפה בגילאי 5-7 שנים
הוגש על ידי גלי אוקספלנד, בהנחייתה של מיכל בירן.
תרומת המורפולוגיה לזיהוי מילה כתובה בקרב קוראים מתחילים בהשוואה לקוראים מיומנים
הוגש על ידי חדאד לוריס בהנחייתה של טלי ביתן.
תרומת המורפולוגיה לזיהוי מילה כתובה בקרב קוראים מתחילים בהשוואה לקוראים מיומנים
הוגש על ידי לוריס חדאד ; בהנחיית: טלי ביתן
השפעתם של רמזים סמנטיים, פונולוגיים ומורפו-פונולוגיים על יכולת השיום של ילדים לקויי שפה בגילאי 5-7 שנים
הוגש על ידי גלי אוקסנפלד ; בהנחיית: מיכל בירן
השפעת המגוון של רשימת גירויים על למידה והכללה של קריאה בכתב מלאכותי
הוגש על ידי יסמין עדואן בהנחיית טלי ביתן
ניתן למצוא את עותקי התיזות בסיפריית אוניברסיטת חיפה
2023
Lexical characteristics of children with autism spectrum disorder at early stage of language acquisition
By Hanan Natur-Diab; supervised by Prof. Rama Novogrodsky
The effects of topic and interlocutor on code-switching patterns in the Kufr Qassem deaf community
By Duaa Haj Dawood; supervised by Prof. Rama Novogrodsky and Dr. Rose Stamp
Acquisition of Mental State Verbs of Palestinian Arabic-Speaking Children with Autism
By Israa Watad; supervised by Prof. Rama Novogrodsky
2022
האפיונים המורפולוגיים והסמנטיים של תחדישי שמות עצם המופקים על ידי ילדים דוברי עברית עם וללא לקות שפה התפתחותית
הוגש על ידי יעל צ’יפר בהנחיית ד”ר רמה נובוגרודסקי
Article production in children with autism spectrum disorder and children with developmental language disorder
By Liron Rosen; supervised by Dr. Rama Novogrodsky
Construing Contrast: A discourse-based account of how Hebrew-speaking pre-school children verbalize contrastive distinctions as a function of various syntactic constructions
By Biana Sarbonov; supervised by Prof. Bracha Nir and Prof. Mikkel Hansen, Department of Psychology, University of Paris 8, France
Perceptions of Speech and Language Therapists in building communication boards
By Rana Tanous; supervised by Prof. Bracha Nir
Out of the mouth of toddlers:
A psycholinguistic experimental perspective on interpreting child speech
By Sivan Shaul; supervised by Prof. Bracha Nir
Decomposition in the early stages of word learning of an artificial morpho-lexicon: The impact of morphological structure
By Stav Eidelsztein; supervised by Prof. Bracha Nir and Prof. Tali Bitan
2021
הבניית ניגוד-מחקר מבוסס-שיח אודות האופן שבו ילדים דוברי עברית בגילאי טרום-בית-ספר ממלילים את האבחנה בין מראית-עין למציאות, כפונקציה של חשיפה למבנים תחביריים שונים
הוגש על ידי ביאנה דוידוב, בהנחיית ד”ר ברכה ניר ופרופ’ הנסן מיקל
היכולת של אימהות להבחין בין הג’סטות הדאיקטיות Showing ו- Giving של פעוטות בשלב החד מילי במהלך אינטראקציות בשלושה הקשרים: משחק, ארוחה וקריאת ספר משותפת
הוגש על ידי אינה קנדליס, בהנחיית פרופ’ אמריטה יפעת רחל
מפי פעוטות: פרספקטיבה פסיכולינגויסטית ניסויית על פרשנות דיבור ילדי
הוגש על ידי סיון שאול, בהנחיית ד”ר ברכה ניר וד”ר אשר ג’קלין
עמדות של קלינאיות תקשורת לגבי ארגון לוחות תקשורת
הוגש על ידי רנא טנוס, בהנחיית ד”ר ברכה ניר
השפעת גירוי חשמלי חלש בזרם ישר המופעל על הקרקפת (tDCS) על התפקוד האודיטורי: תפיסת דיבור על רקע רעש
הוגש על ידי בארין זידאן, בהנחיית פרופ’ יוסף אטיאס
פירוק מורפולוגי בשלבים מוקדמים של למידת מילים מלאכותיות: השפעת הצורה המורפולוגית
הוגש על ידי סתיו אידלשטיין בהנחיית פרופ’ ביתן אביטל וד”ר ברכה ניר
Pronoun production among Palestinian-Arabic speaking children in two tasks: narrative and sentence completion
By Aumia Abu Jabl; supervised by Rama Novogrodsky
The Influence of Simultaneous Communication on the Spoken Language of Bimodal-Bilinguals
By Or Rozen-Blay; supervised by Rama Novogrodsky, Tamar Degani
Causal Relations in Narratives of Children with ASD
By Revital Berlowitz; supervised by Rama Novogrodsky
2020
השפעתה של שפה עיצובית על אינטראקציה מוסדית
הוגש על ידי יפעת קינן, בהנחיית: ד”ר ברכה ניר ופרופ’ יונתן ונטורה
Cross language phonological influences in trilingual speakers
By Lama Manna Wahbi ; supervised by Tamar Degani
Learning and Bilingualism in Challenging Listening Conditions : How Challenging Can It Be?
By Dana Bsharat ; supervised by Hanin Karawani-Khoury
2019
כיצד מטלת הבנה או הפקה בשפה אחת משפיעה על עיבוד מין דקדוקי בשפה אחרת בקרב דו-לשוניים?
הוגש על ידי רולא טוקאן חורי ; בהנחיית: תמר דגני, חמוטל קריינר
האפיונים התחביריים של משפטים פשוטים המופקים בשלוש מערכות לשוניות שונות ושלושה אופנים שונים אצל תלמידים עם ליקוי שמיעה דוברי ערבית פלסטינית : שפת הסימנים, ערבית מדוברת וערבית סטנדרטית כתובה
הוגש על ידי סברין שעבאן -רבאח; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, עירית מאיר
שתל שבלול שני במבוגרים : סקירה שיטתית ומטא אנליזה
הוגש על ידי נטע ברקן , בהנחיית יוסף אטיאס
גיל, שמיעה ולמידה תפיסתית של דיבור ברעש
הוגש על ידי בלוט מייסון ; בהנחיית: קרן בנאי, לימור לביא
ישום בדיקת האלקטרוכוכליאוגרפיה בהערכת ספי השמיעה בנבדקים עם שמיעה תקינה ובחינה ראשונית של יישומן בנבדקים בעלי שמיעה לקויה
הוגש על ידי רות דינאה יחזקאל ; בהנחיית: פרופ’ יוסף אטיאס
מדדים אלקטרו-פיזיולוגיים לשמיעה על רקע רעש בקרב מבוגרים עם שמיעה תקינה
הוגש על ידי מייסא נסאר ; בהנחיית: פרופ’ יוסף אטיאס
Auditory Objective Physiological Measures for Speech in Noise Perception
By Hend Samniya ; supervised by Joseph Attias
Long-term outcomes of Cochlear Implantation in multicultural population : The effects of age of implantation and hearing experience (years of CI use) on heari
ng, language,social participation and quality of life
By Mona Andraws-Shehadeh ; supervised by Michal Luntz, Rama Novogrodsky
Cross-Language interactions during novel word learning
By Mariana Elias ; supervised by:Tamar Degani
The influence of short exposure to English in different modalities on the ability to comprehend written sentences in Hebrew
By Natalie Morein-Schmidt; supervised by: Tamar Degani
Aluntit & Kurnas : Influences of bilingualism and Developmental Language Disorder on novel word learning in children
By Lara Barak ; supervised by Tamar Degani, Rama Novogrodsky
The effect of sign language on the development of spoken language and symbolic play in deaf bilingual-bimodal toddlers
By Adi Steg-Dishon ; supervised by Rama Novogrodsky
Rapid perceptual learning of time-compressed speech and the perception of natural fast speech in older adults with presbycusis
By Tali Rotman ; supervised by Karen Banai, Limor Lavie
The linguistic expression of engagement and intersubjectivity in socio-dramatic play : A Dialogic Syntax perspective
By Danit Weinberger ; supervised by Bracha Nir
Intra and post-operative Electrocochleography measurements in cochlear implant recipients in human subjects
By Suhail Habib Allah ; supervised by Joseph Attias
2018
השפעת שיקום שמיעה בעזרת מכשירי שמיעה על ביצוע מטלה שמיעתית ומטלה קוגניטיבית כמטלה בודדת וכמטלה כפולה עם הליכה בקרב זקנים
הוגש על ידי חוסאם אבו ג’בר ; בהנחיית לימור לביא, מעיין אגמון
השפעת דחק כרוני על ביצועים שמיעתיים פריפריאליים ומרכזיים
הוגש על ידי הרשקוביץ משה בהנחיית יוסי אטיאס
בחינת שיפור תפקודים שמיעתיים וקוגניטיביים כמטלה בודדתבחינת שיפור תפקודים שמיעתיים וקוגניטיביים כמטלה בודדתובפרדיגמת מטלה כפולה עם הליכה באמצעות התערבות עם מכשירי שמיעה
הוגש על ידי איסמעיל אבו פריח ; בהנחיית לימור לביא, מעיין אגמון
השפעת היבטים קוגניטיביים על תפיסת דיבור בקרב קשישים לעומת צעירים
הוגש על ידי סימה נופר ברגמן בהנחיית רפאל שמש
השפעת משך וסוג הגירוי (נקישות וציוץ) על התגובות האודיטוריות מעצב השמיעה ומגזע המוח
הוגש על ידי גיא איתמר בהנחיית יוסי אטיאס
מבנה הארגומנטים בפסוקית בסיסית באדיגה (צ’רקסית) : מבט לשוני והתפתחותי
הוגש על ידי ליסה שבסו ; בהנחיית עירית מאיר, ברכה ניר
The Impact of Working Memory Load on the Online Processing of Spoken Words in Noise
By Gal Nitsan ; supervised by Boaz M. Ben-David, Limor Lavie
The use of the clarification request among speech language therapists within the context of child treatment
By Rotem Rubin ; supervised by Bracha Nir
Rapid perceptual learning of time compressed speech and natural-fast speech
By Juna Sussan ; supervised by Banai Karen, Lavie Limor
2017
מאפיינים שפתיים ותקשורתיים במשימות הפקה שונות של משתמשי תקשורת תומכת וחליפית מנוסים
הוגש על ידי לימור מנו-לרמן, בהנחיית עירית מאיר וטל לבל
כיצד מתמודדים משתמשי תקשורת תומכת וחליפית עם מחסרים לקסיקליים?
הוגש על ידי הדס וינדר (שטסמן), בהנחיית עירית מאיר וטל לבל
הקשר בין תפיסת דיבור במספר רמות עיבוד לשוניות ומעורבות הורים לבין רכישת שפה אצל ילדים צעירים מושתלים בגיל שמיעתי 1:6-3 שנים דוברים ערבית
הוגש על ידי מאריא חורי ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, מיכל לונץ
מאפייני הקשר בין תפיסת דיבור ויכולות שפה אצל ילדים עם ליקוי בשמיעה דוברי ערבית פלסטינית בגילאי בית ספר
הוגש על ידי היבה דאוד ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי
תפיסות ועמדות של קלינאי תקשורת כלפי משחקיות במרחב הטיפולי
הוגש על ידי חלילי רותם ; בהנחיית רחל יפעת
השפעות קשב ויזואלי על רישומי מענים אקוסטיים (Oto Acoustic Emissions – OAE) בקבוצות גיל שונות
הוגש על ידי מונא אבו אלהייגא ; בהנחיית רפאל שמש
מתאם בין תוצאות מבחני הבנת דיבור ברעש לבין תוצאות שאלוני שביעות רצון מהשימוש במכשירי שמיעה ושאלון להערכה עצמית אצל משתמשים חדשים
הוגש על ידי נז’לא קסיס-כרייני ; בהנחיית רפאל שמש
ידע ותפיסות אנשי מקצוע בנוגע להזנת אנשים עם דמנציה מתקדמת
הוגש על ידי אירנה פינחוסובסקי; בהנחיית מיכל בירן, אושרת סלע
השפעת הגיוון במספר הדוברים על הלמידה התפיסתית של דיבור דחוס בזמן והכללתה
הוגש על ידי מראם, טרביה-גנאים ; בהנחיית: קרן בנאי, יזהר לבנר
יכולת התחבירית של ילדים עם לקות שמיעה בשלבי השפה המוקדמים
הוגש על ידי מיכאל רחלי ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי
מאפייני הסיפור אצל ילדים עם לקות-שמיעה דוברי ערבית בהשוואה לשומעים : השפעת הדיגלוסיה
הוגש על ידי נרדין מעלוף-זריק ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, עירית מאיר
“זוז” / “הוא רוצה שהוא יזוז” : היכולת של ילדי גן עם התפתחות טיפוסית להבין ולהמליל מצב מנטאלי של דמויות בסרטון הנפשה
הוגש על ידי רחמים עדי ; בהנחיית רחל יפעת
טימפנומטריה בפס רחב של תדרים (Wide Band Tympanometry-WBT) לאבחנה בין לקויות שמיעה ממקור אוזן תיכונה ופנימית
הוגש על ידי חמוטל אפרת בהנחיית יוסי אטיאס
השפעת טיפול פונולוגי בהשוואה לטיפול סמנטי על יכולות השיום בקרב ילדים בגילאי גן חובה עם ליקוי בשיקום
הוגש על ידי גיל לוין בהנחיית מיכל בירן
Assessment of the contribution of combined acoustic hearing via a hearing aid and electric hearing via a cochlear implant in adult bimodal users with moderate to severe residual hearing in the implanted and non-implanted ear
By Ranin Khayr ; supervised by Michal Luntz, Joseph Attias
Rate change detection of sinusoidally vowel-like F2 modulations : a comparison of task difficulty and fatigue measures between adult dyslexic and typical readers
By Dan Cooper ; supervised by Shimon Sapir, Donna Abecasis
Treatment of exertion-induced paradoxical vocal fold motion (PVFM) using Buteyko breathing technique (BBT) therapy
By Dana Halevi-Katz ; supervised by Oshrat Sella, Karen Banai, Prof. Katherine Verdolini Abbott
2016
גישה למידע על מין דקדוקי של שמות עצם בעברית : עדויות מהשראת טעויות שיום בלחץ של זמן
הוגש על ידי שמואלי עדי ; בהנחיית ד”ר מיכל בירן
תפיסת דיבור מהיר טבעי במבוגרים צעירים ובקשישים עם שמיעה תקינה – לאחר חשיפה ואימון על דיבור דחוס
הוגש על ידי מעין מנהיים ; בהנחיית קרן בנאי, לימור לביא
גיוון במהלך אימון? : השפעת גיוון דוברים בעת אימון ממושך על למידה תפיסתית של גירויים מילוליים והכללתה לגירויים חדשים
הוגש על ידי מיטל שרון ; בהנחיית קרן בנאי
Usability of a Hebrew based social media interface designed for individuals with intellectual developmental disability
By Shira Havousha ; supervised by Tal Lebel, Tamar Weiss
2015
השפעת משוב מיידי על תפקודם של מתבגרים ערבים עם ובלי קשיי קריאה במטלות זיכרון עבודה שמיעתי ורבאלי
הוגש על ידי אסיא סלימאן-דראושה ; בהנחיית שמעון ספיר.
אפיון ההבדלים בשימוש האימהי במילות תוכן בארבעה הקשרים שונים
הוגש על ידי סחר יונס נחאס ; בהנחייתן של עירית מאיר וברכה ניר.
The effects of variability degree in stimulus presentatnion during training on PL and generalization of speech sounds
By Shirley Fisher ; supervised by Dr. Karen Banai
2014
Otoacoustic Emissions (OAE) in the prediction of sudden sensorineural hearing loss
By Reem Zeidan ; supervised by Avigdor Shupak, Rafi Shemesh
From hearing with a cochlear implant and a contralateral hearing aid (CI/HA) to hearing with two cochlear implants (CI/CI) : A within-subject design comparison
By Dana Egra-Dagan ; supervised by Michal Luntz, Josef Attias.
ניבוי ספי שמיעה התנהגותיים עם ובלי מכשירים שמיעה באמצעות ASSR בילדים עם לקות שמיעה דו-צדדית
הוגש על ידי עואד עואד, בהנחייתו של יוסף אטיאס.
מידע משלימי של פעלים בקרב ילדים עם לקות שפתית ועם התפתחות תקינה
הוגש על ידי אריקה ענתבי, בהנחייתה של מיכל בירן.
שיח עמיתים בין ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה וילדים עם התפתחות טיפוסית במהלך משחק מחשב עם פונקציה של enforced collaboration : מגוון וסוג הפעולות התקשורתיות כמשקפים שיתוף פעולה בין הילדים
הוגש על ידי נעמי עדס ; בהנחיית: תמר וויס, רחל יפעת
השפעת משוב מיידי על תפקודם של מתבגרים ערבים עם ובלי קשיי קריאה במטלות זיכרון עבודה שמיעתי ורבאלי
הוגש על ידי אסיא סלימאן-דראושה ; בהנחיית שמעון ספיר
זיהוי שקר מוכמן באמצעות פוטנציאלים מעוררים ו-sLORETA בתגובה לגירויים חזותיים
הוגש על ידי נזאר חנה ; בהנחיית: יוסי אטיאס, דורון אורבך
2013
Anchoring in kindergarten children with typical and atypical language development : evidence from new word learning
By Moav-Scheff, Ronny, supervised by Karen Banai, Rachel Yifat
Language, literacy and cognitive skills of school children from low socioeconomic status : a comparison to children with specific language impairment
By Liron Nevet ; supervised by Ravit Cohen-Mimran, David Share
Anchoring in kindergarten children with typical and atypical language development : evidence from new word learning
By Ronny Moav-Scheff ; supervised by Karen Banai, Rachel Yifat
Language, literacy and cognitive skills of school children from low socioeconomic status : a comparison to children with specific language impairment
By Liron Nevet ; supervised by Ravit Cohen-Mimran, David Share
השפעתם של רמזים סמנטיים, פונולוגיים ומורפו-פונולוגיים על יכולת השיום של ילדים לקויי שפה בגילאי 5-7 שנים
הוגש על ידי גלי אוקספלנד, בהנחייתה של מיכל בירן.
תרומת המורפולוגיה לזיהוי מילה כתובה בקרב קוראים מתחילים בהשוואה לקוראים מיומנים
הוגש על ידי חדאד לוריס בהנחייתה של טלי ביתן.
תרומת המורפולוגיה לזיהוי מילה כתובה בקרב קוראים מתחילים בהשוואה לקוראים מיומנים
הוגש על ידי לוריס חדאד ; בהנחיית: טלי ביתן
השפעתם של רמזים סמנטיים, פונולוגיים ומורפו-פונולוגיים על יכולת השיום של ילדים לקויי שפה בגילאי 5-7 שנים
הוגש על ידי גלי אוקסנפלד ; בהנחיית: מיכל בירן
השפעת המגוון של רשימת גירויים על למידה והכללה של קריאה בכתב מלאכותי
הוגש על ידי יסמין עדואן בהנחיית טלי ביתן