תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

ג'יהאן קיס -שאהין

אורית רייטר

בוגרת תואר ראשון ותואר שני בחוג לשירותי אנוש

כיום: מנהלת משאבי אנוש וחברת הנהלה בארגון חברתי

 

 

 

 

למדתי בחוג לשירותי אנוש גם בתואר הראשון וגם בתואר השני במסלול מחקרי עם תיזה. במהלך השתלבותי בשוק העבודה במגוון תפקידים בתחום משאבי אנוש, הבנתי שזה התחום שאני רוצה להתמחות בו, ולהמשיך את ציר הקריירה שלי. לימודי התואר השני אפשרו לי לבחור את הקורסים  המשלבים בין הפרקטיקה והתיאוריה בתחום. הבנה מעמיקה יותר לתהליכים הארגונים שאני חווה במהלך העבודה. יחד עם זאת, לימודי תואר שני היה חלק בהתפתחות האישית והמקצועית שלי בתחום.

קצת עלי

אני גרה בכפר המקסים בית גאן , נשואה ואמא ל-3 ילדים.

בשנת 2002 נרשמתי לחוג  שירותי אנוש, ההרשמה הייתה בעקבות התעניינות אישית בתחום הארגונים, לאחר שעיינתי ברשימת הקורסים של התואר, מבנה הקורסים והתוכן הצלחתי לקבל את ההחלטה שזה התחום שמושך אותי ושאני מחפשת.  

אכן למדתי את  החומר הנדרש בסילבוס, השקעתי, ביקרתי אצל המרצים בשעות הקבלה, ולא אשכח את מזכירות החוג וקבלת הפנים שלה כל פעם מחדש.

עד היום אני זוכרת איזו התלבטויות היו  לי בבחירת קורסי הבחירה (פשוט, רציתי את כולם).

במהלך התקופה הזו, רכשתי המון ידע בתחום הארגונים, במיוחד חשיבות מתן השירות (הרי  אנו לומדים שירותי אנוש).

במהלך השנה השלישית, הצלחתי לעבוד בחברה מובילה בתחום שירות לקוחות, ושם חוויתי  בפועל את "הפרקטיקום" הראשון שלי לקורסים והתיאוריות שלמדתי במהלך התואר.

ב- 2006 התחלתי לעבוד בתור רכזת משאבי אנוש בחברה תעשייתית, אימצתי הרבה מלימודי התואר הראשון במהלך העבודה ואפילו השתתפתי בעוד הכשרות מקצועיות להרחיב את המקצועיות שלי. במהלך השנים התקדמתי לתפקידים בכירים בתוך החברה.

ב -2010 נרשמתי לתואר שני בחוג לשירותי אנוש, ההחלטה להרשמה היתה בביטחון עצמי מלא, ללא התלבטויות בכלל. ידעתי שזה מה שיעזור לי להתקדם בקריירה. מגוון הקורסים סייעו לי המון להרחיב אופקים, להבין לעומק את התהליכים הארגונים שאני חווה, כחלק מדרישות הסף היה להגיש עבודות גמר המשלבות פרקטיקה (ויישום )מארגונים שונים יחד עם החומר הנלמד, חוויות  כאלה הכי מלמדות לדעתי הן בפן האישי והן בפן האקדמי. צוות המרצים כיוונו אותנו, העצימו, פרגנו ואכן נתנו את הביקורת הבונה.

ב-2013 סיימתי את לימודי התואר השני במסלול תיזה ובהצטיינות .

תואר זה נתן לי את הדחף לחפש את האתגר הבא, לשווק את עצמי בשוק העבודה. לימודי התואר חיזקו את היכולת לאבחן צרכי הארגון, הראייה המערכתית שלי השתפרה . יחד עם זה, הלימודים איפשרו לי להמשיך לעבוד ולהתפתח.

בתקופה זו, עבדתי בתפקידים שונים בארגון חברתי והצלחתי להגיע לתפקיד  מנהלת מחלקת משאבי אנוש וחברת הנהלה באותו ארגון.

זיכרון אהוב  מהלימודים

לא אשכח את האתגרים, הקושי  במהלך עבודת התיזה שלי, כנגד כל הסיכויים הצלחתי לסיים אותה בהצטיינות. הכי מרגש אותי שבשנה זו הייתי בהיריון וגם עבדתי במשרה מלאה  - חוויתי בדיוק את הדילמה שהתיזה עסקה בה-.

עצה לסטודנטים שלומדים כעת

אמונה ביכולת האישית