MA- ברכות לסטודנטיות מצטינות
פרופ' יוסף אטיאס ראש החוג,
הסגל האקדמי והסגל המנהלי
מברכים את הסטודנטיות:
דועא חג דאוד
לייל תדמור
נאוה שטיינר
שיר חגאג טורצין
על קבלת מלגת הצטיינות מהרשות ללימודים מתקדמים
בשנת הלימודים תשפ"ב
פרופ' יוסף אטיאס ראש החוג,
הסגל האקדמי והסגל המנהלי
מברכים את הסטודנטיות:
דועא חג דאוד
לייל תדמור
נאוה שטיינר
שיר חגאג טורצין
על קבלת מלגת הצטיינות מהרשות ללימודים מתקדמים
בשנת הלימודים תשפ"ב
Nitsan G., Banai K., & Ben-David, B. (2022). One Size Does Not Fit All: Examining the Effects of Working Memory Capacity on Spoken Word Recognition in Older Adults using Eye Tracking. Frontiers in Psychology https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.841466
אנו מברכים את בר עמר סטודנטית בתואר שני, בחוג להפרעות בתקשורת, על זכיתה במלגה ע"ש פרופ' משי ברנשטיין למחקר להטב"ק לשנה"ל תשפ"ב, בהנחיית ד"ר ברכה ניר.
כותרת העבודה שעליה זכתה במלגה היא:
Gender Perceptions of Young Adults who Identify on the Autism Spectrum –
The View from Discourse Analysis
בעבודה זו בר תחקור את האסוציאציות, את ידע העולם ואת חוויות החיים של בני ובנות "הקשת הכפולה" במטרה ללמוד על האופן שבו מתעצבים מושג המגדר והזהות המגדרית של אנשים שאינם נוירו-טיפיקליים, וכן על מנת לסייע למטפלים להבין טוב יותר חוויות אלה ולקדם את האינטראקציה הטיפולית תוך התבססות על גישה דיאלוגיסטית.
Elias, M., & Degani, T. (2022). Cross-language interactions during novel word learning: The contribution of form similarity and participant characteristics. Bilingualism: Language and Cognition, 1-18.
Bsharat-Maalouf, D., & Karawani, H. (2022). Learning and bilingualism in challenging listening conditions: How challenging can it be?. Cognition, 222, 105018.
Bsharat-Maalouf, D., & Karawani, H. (2022). Bilinguals’ speech perception in noise: Perceptual and neural associations. Plos one, 17(2), e0264282.
Kara, H., & Karawani, H. (in press). Auditory perceptual excercises in adults adapting to the use of hearing aids. Frontiers in Psychology.
Barak, L., Degani, T. , & Novogrodsky, R. (in press). Influences of bilingualism and Developmental Language Disorder on how children learn and process words. Developmental Psychology (~pp. 1-37). DOI: 10.1037/dev0001324
Rozen-Blay, O., Novogrodsky, R., & Degani, T. (2022). Talking While Signing: The Influence of Simultaneous Communication on the Spoken Language of Bimodal Bilinguals. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 1-12.
Novogrodsky. R., Maalouf-Zraik, N. & Meir, I. (2022). Children with Hearing Impairment in a Diglossic Context - the case of Palestinian-Arabic speaking children. In Saiegh-Haddad, E., Laks, L. & McBride, C. (Eds). Handbook of Literacy in Diglossia and Dialectal Contexts: Psycholinguistic and Educational Perspectives. Springer publishers.
לקראת שבוע המודעות הכנו תכנית מרתקת, מלאת השראה וידע מבית היוצר של האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת.
כל הפרטים, האירועים, מידע, הרשמה ועוד - בקישור: https://ishla.org.il/awareness-week-2022/
ובקיצור:
ברכות לסטודנטיות
ענאדל חלאילה בהנחיית ד"ר חנין קרוואני-חורי זכתה במלגה לסטודנטיות לתואר שני
דאנא בשאראת-מעלוף בהנחיית ד"ר חנין קרוואני-חורי וד"ר תמר דגני זכתה במלגה לסטודנטיות לתואר שלישי
על זכייתן במלגות אוטו לסטודנטיות ערביות מצטיינות לתארים מתקדמים לשנת 2022!
מצ"ב קובץ הנחיות לבדיקה והכנה לפני רישום לקורסים תשפ"ב.
https://vod1.haifa.ac.il/tikshuv1/universityunits/helpdesk/public/pdocs/Students_Registration/letter_for_students.pdf