תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

חנה דיין

Hana Dayan

בוגרת תואר ראשון ותואר שני בחוג לשירותי אנוש

כיום: חשבת שכר במוסד הטכניון למחקר ופיתוח

ספרי על עצמך

תמיד חשבתי כי אלמד כלכלה או תחום אחר אשר קשור להתעסקות עם מספרים אבל בסוף משהו בי  אמר לי שההתעסקות הטוטאלית במספרים לא בשבילי ולאחר מחשבות רבות החלטתי להתחיל ללמוד  תואר ראשון בשירותי אנוש אשר משלב בתוכו מספר תחומים. 

החיבור לתוכן הנלמד ולחוג הוכיח את עצמו והמשכתי ישר לתואר שני במסלול תזה. בשנה השלישית ללימודי התואר הראשון התחלתי לעבוד במחלקת שכר במוסד הטכניון מקום אשר משלב את החיבור שלי למספרים עם הידע אותו רכשתי במהלך התואר כגון: דיני עבודה ותהליכי שירות. במקביל לכך, מתחילת התואר השני ועד סיומו עבדתי כעוזרת הוראה בחוג  ובכך קיבלתי מעט ניסיון בעולם האקדמי אשר הציף בי מחשבות להמשיך תואר נוסף בחוג.

מה התואר נתן לך

החוג לשירותי אנוש, כשמו כן הוא. צוות החוג המנהלי וחברי הסגל אכפתיים ומלווים את הסטודנטים לאורך כל הדרך (כן, גם לאחר סיום התואר ניתן לפנות ולקבל מענה כאילו הקשר לא נותק).

הנושאים שנלמדו היו עדכניים ומגוונים והקנו לי כלים תאורטיים ומעשיים בתחומים שונים דבר אשר הרחיב את צורת החשיבה שלי ואת אופציות התעסוקה. בנוסף, המטלות, הסמינריונים ובעיקר ההתעסקות בעבודת התזה הביאו לכך כי רכשתי ניסיון בכתיבה אקדמית, יכולת לבצע אינטגרציה של ידע מתחומים שונים לכדי משהו אחד, ניהול נכון של זמן ושיטות עבודה.

מאז תחילת הלימודים ועד היום אני שמה לב כיצד דברים שלמדנו באים לידי ביטוי בשטח דבר אשר התעצם והתחדד יותר כאשר נכנסתי לשוק העבודה.

זיכרון אהוב מהתואר

כשקיבלתי מייל מהמנחה שלי בתזה פרופ' דנה יגיל כי התפרסם מאמר שגם לי יש חלק בו.

עצות לסטודנטים

לא להיות מקובעים ולהגיע עם ראש פתוח. הלימודים בחוג הם מגוונים ולעיתים בעת הלמידה ירגישו כלא קשורים אך בעתיד תגלו כי הם בעלי ערך חשוב מאוד ומסייעים לכם. אם יש לכם שאלות, תהיות, התלבטויות תפנו למרצים הם בעלי ניסיון וידע.