תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

איחולי שנה מוצלחת לסטודנטים-דברי הדיקן וראש מנהל הפקולטה

new semsm

סטודנטים/ות יקרים

ברוכים הבאים ללימודים בפקולטה למדעי הרווחה והבריאות!

בשם כל הסגל האקדמי והמנהלי של הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, אנו מברכים אתכם בשנת לימודים מוצלחת ובריאה, ומאחלים לכם הנאה וסיפוק מהלימודים בשנה הקרובה.

בכל תחילת שנה אנו נרגשים מחדש לרגל פתיחתה של שנת הלימודים.

לימודים אקדמיים – בכל שלב ובכל חוג – הם חוויה אינטלקטואלית מרתקת ומאתגרת. אתם תחשפו לעולמות תוכן חדשים, לתיאוריות מדעיות, למתודות מחקריות, לספרות ולמאמרים, ולשיח ומחלוקת.

גם ברמה החברתית, הלימודים יאפשרו לכם לפגוש סטודנטים נוספים, שבאים מרקעים, עולמות, ותרבויות שונים ומגוונים.

לצערנו, גם השנה אנחנו עדיין נאלצים להתמודד עם אי הודאות סביב הקורונה. אנו – כמו יתר המוסדות להשכלה גבוהה – כפופים לנהלי הקורונה  ולצורך לעמוד בתנאי התו-הירוק. יחד עם זאת, אנו נעשה כל מאמץ לשוב להוראה בקמפוס – מחד, ומאידך – לאפשר לפי הצורך המשך למידה באמצעות "זום" או למידה היברדית. באופן ספציפי וייחודי לפקולטה שלנו, בהתחשב בחובה לקיים לימודי שדה במסגרות קליניות, עלינו לעמוד אף בתנאים מחמירים  יותר המעוגנים בנהלים של משרד הבריאות ומשרד הרווחה.

הגם שכל אחת ואחד מכם שייכים לחוג או לבית ספר במסגרת הפקולטה – כולכם למעשה שייכים למשפחת הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות.

תפיסת העולם והחזון הפקולטטי שלנו כוללים בין היתר לא רק מחויבות להוראה איכותית, ולמחקר מדעי ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם לשיתופי פעולה בין-תחומיים, קידום זכויות אדם וערכי פיתוח בר-קיימא.

בנוסף, במסגרת חזון זה, הכשרת דור המטפלים העתידי של מקצועות הרווחה והבריאות, לצד דור החוקרים המובילים בתחומם, הינו משימה שאנו עובדים קשה להגשימה. אתם מבחינתנו המנהיגים של המחר בכל מקצועות ומדעי הרווחה והבריאות.

אנו עומדים לרשותכם תמיד, ודלתינו פתוחה בכל עת לשמוע את מחשבותיכם במהלך הלימודים.

שלכם,

   

פרופ' ישראל איסי דורון

רחלי בליפנטה אפוטה

דיקן

ראש  מנהל

הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות