תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
תפריט ראשי של האתר

מאיה סירוטה סוקול

אורית רייטר

בוגרת תואר ראשון ותואר שני בחוג לשירותי אנוש

כיום: יועצת גיוס והשמה בחטיבת פרופשיונאל צפון של חברת מנפאוור

פוסט בדף הפייסבוק של החוג

 

ספרי על עצמך

שירתתי 15 שנים כקצינה בצה"ל במגוון תפקידים, בין היתר בתפקידי משאבי אנוש שונים (כח אדם, חינוך ונפגעים).

השתחררתי עם סיום התואר השני, ואחרי תקופת מנוחה וחשיבה קצרה התחלתי לעבוד כיועצת גיוס והשמה בחטיבת פרופשיונאל צפון של חברת מנפאוור, חברת כח אדם והשמה מהמובילות בארץ. אני כשנה בתפקיד ונהנית מכל רגע.

במסגרת תפקידי אני עובדת מול מגוון רחב מאוד של חברות, ארגונים ותעשיות בצפון ומאתרת מועמדים לתפקידים מגוונים במקצועות שונים - הנדסה, ביוטק, איכות, חוקרים בתחומי מדעי החיים ועוד.

אני מראיינת את המועמדים לעומק, טלפונית או פרונטלית, מבינה מהם מה הם מחפשים ולאילו משרות הם יכולים להתאים, ומלווה אותם לאורך כל תהליך המיון והגיוס למשרה.

מה את מרגישה שהתואר נתן לך?

התארים שלמדתי נתנו לי לא מעט, בעיקר אפשרות לחקור נושאים שונים בעולמות המש"א שעד כה לא יצא לי לחקור לעומק - שוק העבודה, תיאוריות שונות במשאבי אנוש, ובעיקר האפשרות לעצור

ולתת לעצמי מקום לחשוב, ללמוד לעומק, להעשיר את הידע שלי ולהרחיב אופקים, עצירה מבורכת מבחינתי, לצד מירוץ החיים והתפקידים האינטנסיביים שמילאתי בצה"ל.

התואר השני היה מאתגר מאוד מבחינתי בהיבט האישי - שילוב הלימודים יחד עם תפקיד אינטנסיבי ועמוס בצה"ל במשרה מלאה, לצד הורות לפעוטה, הריון ולידה לקראת סוף התואר (כולל למידה למבחן הסופי עם תינוק),

וכל זה עם פרוץ מגפת הקורונה שהעבירה את כל הלימודים לזום והציבה לא מעט אתגרים משל עצמה.

לצד כל האתגרים הללו, אני מרגישה שקיבלתי לא מעט כלים משמעותיים, מקצועיים ואישיים, ואין לי ספק שהתואר נתן לי דחיפה משמעותית.

עצות לסטודנטים עכשוויים

אני ממליצה לסטודנטים ולסטודנטיות בתואר להנות מכל רגע! זו תקופה שלא תחזור על עצמה, האפשרות ללמוד, לחקור, להעמיק בנושאים שמעניינים אתכם ולראות איך הם באים לידי ביטוי בכל תחומי החיים.

תנצלו את הרגעים האלה ותהנו!