מידע כללי על התואר הראשון בשירותי אנוש
להבין כמה משמעותית האיכות של שירותי הארגון – בחוג לשירותי אנוש
האם מתן שירות איכותי זו תכונה אינטואיטיבית, או כזו שניתן לרכוש ולשכלל? עד כמה קריטיים סטנדרטים של שירות איכותי לרווחה של כולנו? ואיך משפרים את השירות, תוך שמירה על תקציבים מוגבלים?
בעולם של ימינו, ארגוני שירות הם חלק בלתי נפרד ממרקם החברה, ומספקים מענה לצרכים המגוונים של אזרחים במגזרים שונים. בין אם מדובר בארגונים ציבוריים, עסקיים או התנדבותיים: האופי והמאפיינים של שירותים אלה משפיעים באופן עמוק הן על המדינה והן על החברה, וכמובן – על הרווחה ואיכות החיים של כולנו.
שירותי אנוש הינו תחום דינמי וחדשני המתמקד בהבנה, ניהול ושיפור תהליכי עבודה ואיכות השירות ללקוחות ועובדי הארגון בתוך ארגונים עסקיים, ציבוריים או התנדבותיים. ארגוני שירות מהווים את עיקר שוק התעסוקה במשק הישראלי, אך מתחוללים בהם שינויים רבים ומהירים.
מה יש כאן בשבילך?
החוג לשירותי אנוש נוצר כדי לשפר את מערך השירות ואת איכות השירות בכל מגזרי המשק. הסטודנטים והסטודנטיות שלנו משתלבים כמנהיגים בולטים בחברות שונות, מתקדמים במעלה ערוצי הקריירה ותורמים ידע, תובנות ומיומנות המקדמים מצוינות במתן שירות.
כאן מציעים תוכנית לימודים מקיפה, המשלבת ידע תיאורטי עם תובנות מעשיות בתחום. בין היתר נלמדים קורסים בסוציולוגיה, מבוא לשירותי אנוש, דפוסי תעסוקה, שיטות מחקר, עידן השירותים, התנהגות ארגונית ועוד.
מקור הטקסט