תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

עבודות תיזה בחוג

 

ניתן למצוא את עותקי התיזות בסיפריית אוניברסיטת חיפה

 

2013

Anchoring in kindergarten children with typical and atypical language development : evidence from new word learning

By Moav-Scheff, Ronny, supervised by Karen Banai, Rachel Yifat.

Language, literacy and cognitive skills of school children from low socioeconomic status : a comparison to children with specific language impairment

By Liron Nevet ; supervised by Ravit Cohen-Mimran, David Share

השפעתם של רמזים סמנטיים, פונולוגיים ומורפו-פונולוגיים על יכולת השיום של ילדים לקויי שפה בגילאי 5-7 שנים 

הוגש על ידי גלי אוקספלנד, בהנחייתה של מיכל בירן.

תרומת המורפולוגיה לזיהוי מילה כתובה בקרב קוראים מתחילים בהשוואה לקוראים מיומנים 

הוגש על ידי חדאד לוריס בהנחייתה של טלי ביתן.


2014

Otoacoustic Emissions (OAE) in the prediction of sudden sensorineural hearing loss

By  Reem Zeidan ; supervised by Avigdor Shupak, Rafi Shemesh

ניבוי ספי שמיעה התנהגותיים עם ובלי מכשירים שמיעה באמצעות ASSR‎ בילדים עם לקות שמיעה דו-צדדית

הוגש על ידי עואד עואד, בהנחייתו של יוסף אטיאס.

מידע משלימי של פעלים בקרב ילדים עם לקות שפתית ועם התפתחות תקינה

הוגש על ידי אריקה ענתבי, בהנחייתה של מיכל בירן.

From hearing with a cochlear implant and a contralateral hearing aid (CI/HA) to hearing with two cochlear implants (CI/CI) : A within-subject design comparison 

By Dana Egra-Dagan ; supervised by Michal Luntz, Josef Attias.


2015

 

השפעת משוב מיידי על תפקודם של מתבגרים ערבים עם ובלי קשיי קריאה במטלות זיכרון עבודה שמיעתי ורבאלי 

הוגש על ידי אסיא סלימאן-דראושה ; בהנחיית שמעון ספיר.

 The effects of variability degree in stimulus presentatnion during training on PL and generalization of speech sounds

By Shirley Fisher ; supervised by Dr. Karen Banai .

אפיון ההבדלים בשימוש האימהי במילות תוכן בארבעה הקשרים שונים 

הוגש על ידי סחר יונס נחאס ; בהנחייתן של עירית מאיר וברכה ניר.