תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

עבודות תיזה בחוג

 

ניתן למצוא את עותקי התיזות בסיפריית אוניברסיטת חיפה

 

2013

Anchoring in kindergarten children with typical and atypical language development : evidence from new word learning

By Moav-Scheff, Ronny, supervised by Karen Banai, Rachel Yifat.

Language, literacy and cognitive skills of school children from low socioeconomic status : a comparison to children with specific language impairment

By Liron Nevet ; supervised by Ravit Cohen-Mimran, David Share

Anchoring in kindergarten children with typical and atypical language development : evidence from new word learning

By Ronny Moav-Scheff ; supervised by Karen Banai, Rachel Yifat

Language, literacy and cognitive skills of school children from low socioeconomic status : a comparison to children with specific language impairment

By Liron Nevet ; supervised by Ravit Cohen-Mimran, David Share

השפעתם של רמזים סמנטיים, פונולוגיים ומורפו-פונולוגיים על יכולת השיום של ילדים לקויי שפה בגילאי 5-7 שנים 

הוגש על ידי גלי אוקספלנד, בהנחייתה של מיכל בירן.

תרומת המורפולוגיה לזיהוי מילה כתובה בקרב קוראים מתחילים בהשוואה לקוראים מיומנים 

הוגש על ידי חדאד לוריס בהנחייתה של טלי ביתן.

תרומת המורפולוגיה לזיהוי מילה כתובה בקרב קוראים מתחילים בהשוואה לקוראים מיומנים

הוגש על ידי לוריס חדאד ; בהנחיית: טלי ביתן 

השפעתם של רמזים סמנטיים, פונולוגיים ומורפו-פונולוגיים על יכולת השיום של ילדים לקויי שפה בגילאי 5-7 שנים

הוגש על ידי גלי אוקסנפלד ; בהנחיית: מיכל ביתן

השפעת המגוון של רשימת גירויים על למידה והכללה של קריאה בכתב מלאכותי

הוגש על ידי יסמין עדואן בהנחיית טלי ביתן 


2014

Otoacoustic Emissions (OAE) in the prediction of sudden sensorineural hearing loss

By  Reem Zeidan ; supervised by Avigdor Shupak, Rafi Shemesh

ניבוי ספי שמיעה התנהגותיים עם ובלי מכשירים שמיעה באמצעות ASSR‎ בילדים עם לקות שמיעה דו-צדדית

הוגש על ידי עואד עואד, בהנחייתו של יוסף אטיאס.

מידע משלימי של פעלים בקרב ילדים עם לקות שפתית ועם התפתחות תקינה

הוגש על ידי אריקה ענתבי, בהנחייתה של מיכל בירן.

שיח עמיתים בין ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה וילדים עם התפתחות טיפוסית במהלך משחק מחשב עם פונקציה של enforced collaboration : מגוון וסוג הפעולות התקשורתיות כמשקפים שיתוף פעולה בין הילדים

הוגש על ידי  נעמי עדס ; בהנחיית: תמר וויס, רחל יפעת

השפעת משוב מיידי על תפקודם של מתבגרים ערבים עם ובלי קשיי קריאה במטלות זיכרון עבודה שמיעתי ורבאלי 

הוגש על ידי אסיא סלימאן-דראושה ; בהנחיית שמעון ספיר

זיהוי שקר מוכמן באמצעות פוטנציאלים מעוררים ו-sLORETA בתגובה לגירויים חזותיים 
הוגש על ידי נזאר חנה ; בהנחיית: יוסי אטיאס, דורון אורבך
 

From hearing with a cochlear implant and a contralateral hearing aid (CI/HA) to hearing with two cochlear implants (CI/CI) : A within-subject design comparison 

By Dana Egra-Dagan ; supervised by Michal Luntz, Josef Attias.


2015

 

השפעת משוב מיידי על תפקודם של מתבגרים ערבים עם ובלי קשיי קריאה במטלות זיכרון עבודה שמיעתי ורבאלי 

הוגש על ידי אסיא סלימאן-דראושה ; בהנחיית שמעון ספיר.

 The effects of variability degree in stimulus presentatnion during training on PL and generalization of speech sounds

By Shirley Fisher ; supervised by Dr. Karen Banai .

אפיון ההבדלים בשימוש האימהי במילות תוכן בארבעה הקשרים שונים 

הוגש על ידי סחר יונס נחאס ; בהנחייתן של עירית מאיר וברכה ניר.


 

 2016 

 

גישה למידע על מין דקדוקי של שמות עצם בעברית : עדויות מהשראת טעויות שיום בלחץ של זמן 

הוגש על ידי שמואלי עדי ; בהנחיית ד"ר מיכל בירן 

תפיסת דיבור מהיר טבעי במבוגרים צעירים ובקשישים עם שמיעה תקינה - לאחר חשיפה ואימון על דיבור דחוס

הוגש על ידי מעין מנהיים ; בהנחיית קרן בנאי, לימור לביא

גיוון במהלך אימון? : השפעת גיוון דוברים בעת אימון ממושך על למידה תפיסתית של גירויים מילוליים והכללתה לגירויים חדשים

הוגש על ידי מיטל שרון ; בהנחיית קרן בנאי

 

 Usability of a Hebrew based social media interface designed for individuals with intellectual developmental disability

By Shira Havousha ; supervised by Tal Lebel, Tamar Weiss


 2017

 

הקשר בין תפיסת דיבור במספר רמות עיבוד לשוניות ומעורבות הורים לבין רכישת שפה אצל ילדים צעירים מושתלים בגיל שמיעתי 1:6-3 שנים דוברים ערבית 

הוגש על ידי  מאריא חורי ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, מיכל לונץ

מאפייני הקשר בין תפיסת דיבור ויכולות שפה אצל ילדים עם ליקוי בשמיעה דוברי ערבית פלסטינית בגילאי בית ספר

הוגש על ידי היבה דאוד  ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי

תפיסות ועמדות של קלינאי תקשורת כלפי משחקיות במרחב הטיפולי

הוגש על ידי חלילי רותם  ; בהנחיית רחל יפעת

השפעות קשב ויזואלי על רישומי מענים אקוסטיים (Oto Acoustic Emissions - OAE) בקבוצות גיל שונות

הוגש על ידי מונא אבו אלהייגא ; בהנחיית רפאל שמש

מתאם בין תוצאות מבחני הבנת דיבור ברעש לבין תוצאות שאלוני שביעות רצון מהשימוש במכשירי שמיעה ושאלון להערכה עצמית אצל משתמשים חדשים

הוגש על ידי נז'לא קסיס-כרייני ; בהנחיית רפאל שמש

ידע ותפיסות אנשי מקצוע בנוגע להזנת אנשים עם דמנציה מתקדמת

הוגש על ידי אירנה פינחוסובסקי; בהנחיית מיכל בירן,אושרת סלע 

השפעת הגיוון במספר הדוברים על הלמידה התפיסתית של דיבור דחוס בזמן והכללתה 

הוגש על ידי מראם, טרביה-גנאים ; בהנחיית: קרן בנאי, יזהר לבנר

יכולת התחבירית של ילדים עם לקות שמיעה בשלבי השפה המוקדמים

הוגש על ידי מיכאל רחלי ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי

מאפייני הסיפור אצל ילדים עם לקות-שמיעה דוברי ערבית בהשוואה לשומעים : השפעת הדיגלוסיה 

הוגש על ידי נרדין מעלוף-זריק ; בהנחיית רמה נובוגרודסקי, עירית מאיר

"זוז" / "הוא רוצה שהוא יזוז" : היכולת של ילדי גן עם התפתחות טיפוסית להבין ולהמליל מצב מנטאלי של דמויות בסרטון הנפשה

הוגש על ידי רחמים עדי  ; בהנחיית רחל יפעת

טימפנומטריה בפס רחב של תדרים (Wide Band Tympanometry-WBT) לאבחנה בין לקויות שמיעה ממקור אוזן תיכונה ופנימית

הוגש על ידי חמוטל אפרת בהנחיית יוסי אטיאס

השפעת טיפול פונולוגי בהשוואה לטיפול סמנטי על יכולות השיום בקרב ילדים בגילאי גן חובה עם ליקוי בשיקום

הוגש על ידי גיל לוין בהנחיית מיכל בירן 

 Assessment of the contribution of combined acoustic hearing via a hearing aid and electric hearing via a cochlear implant in adult bimodal users with moderate to severe residual hearing in the implanted and non-implanted ear

By Ranin Khayr ; supervised by Michal Luntz, Joseph Attias

 Rate change detection of sinusoidally vowel-like F2 modulations : a comparison of task difficulty and fatigue measures between adult dyslexic and typical readers

By Dan Cooper ; supervised by Shimon Sapir, Donna Abecasis

Treatment of exertion-induced paradoxical vocal fold motion (PVFM) using Buteyko breathing technique (BBT) therapy

By Dana Halevi-Katz ; supervised by Oshrat Sella, Karen Banai, Prof. Katherine Verdolini Abbott


 2018

השפעת שיקום שמיעה בעזרת מכשירי שמיעה על ביצוע מטלה שמיעתית ומטלה קוגניטיבית כמטלה בודדת וכמטלה כפולה עם הליכה בקרב זקנים

 הוגש על ידי חוסאם אבו ג'בר ; בהנחיית לימור לביא, מעיין אגמון

השפעת דחק כרוני על ביצועים שמיעתיים פריפריאליים ומרכזיים

הוגש על ידי הרשקוביץ משה בהנחיית יוסי אטיאס

בחינת שיפור תפקודים שמיעתיים וקוגניטיביים כמטלה בודדתבחינת שיפור תפקודים שמיעתיים וקוגניטיביים כמטלה בודדתובפרדיגמת מטלה כפולה עם הליכה באמצעות התערבות עם מכשירי שמיעה

הוגש על ידי איסמעיל אבו פריח ; בהנחיית לימור לביא, מעיין אגמון

השפעת היבטים קוגניטיביים על תפיסת דיבור בקרב קשישים לעומת צעירים

הוגש על ידי סימה נופר ברגמן בהנחיית רפאל שמש

השפעת משך וסוג הגירוי (נקישות וציוץ) על התגובות האודיטוריות מעצב השמיעה ומגזע המוח

הוגש על ידי גיא איתמר בהנחיית יוסי אטיאס

מבנה הארגומנטים בפסוקית בסיסית באדיגה (צ'רקסית) : מבט לשוני והתפתחותי 

הוגש על ידי ליסה שבסו ; בהנחיית עירית מאיר, ברכה ניר

The Impact of Working Memory Load on the Online Processing of Spoken Words in Noise 

By Gal Nitsan ; supervised by Boaz M. Ben-David, Limor Lavie

The use of the clarification request among speech language therapists within the context of child treatment

By Rotem Rubin ; supervised by Bracha Nir

Rapid perceptual learning of time compressed speech and natural-fast speech

By Juna Sussan ; supervised by Banai Karen, Lavie Limor


 2019

כיצד מטלת הבנה או הפקה בשפה אחת משפיעה על עיבוד מין דקדוקי בשפה אחרת בקרב דו-לשוניים?

הוגש על ידי רולא טוקאן חורי ; בהנחיית: תמר דגני, חמוטל קריינר

Auditory Objective Physiological Measures for Speech in Noise Perception

By Hend Samniya ; supervised by Joseph Attias