תחילת דף אינטרנט, לחץ אנטר כדי לעבור לאזור תוכן מרכזי
לשיחה עם יועץ לימודים 1-800-300-032
תפריט ראשי של האתר

מסלול 2: הובלה וניהול פרוייקט במסגרת ארגון יזמים צעירים (6 נקודות זכות, שנים ב' או ג')

מסלול ייחודי זה פתוח לסטודנטים/ות שסיימו שנה א', בו הסטודנטים מנהלים ומובילים פרויקט שנתי בשיתוף פעולה עם ארגון יזמים צעירים ישראל. הפרויקט כולל התנסות מעשית בשטח בהקמת מיני חברת הזנק (Startup) של קבוצת בני נוער, תוך חשיפה לתכנים של יזמות, חדשנות ועסקים.

הסטודנטים/ות יעברו הכשרה מקצועית וליווי צמוד ויתנסו יחד עם התלמידים במחזור חיים שלם של עסק. במהלך התוכנית הסטודנטים ירכשו כלים להתמודדות עם ניהול והנחיית קבוצה, מנהיגות, אי-ודאות, עמידה מול קהל ופיתוח אישי ומקצועי משמעותי.

הסטודנטים/ות יזכו להיחשף וליצור קשרים עם אנשי מפתח מחברות עסקיות במהלך פעילותם ובאירועים מגוונים לאורך השנה, ובכך ירחיבו את רשת הקשרים המקצועית (Networking) שלהם. התנסות זו מהווה ניסיון משמעותי ותתרום לקורות החיים של הסטודנטים/ות ולהשתלב בעולם העבודה המודרני.

ניתן לבצע את ההתנסות  באזורים שונים בארץ (בהתאם לאזור מגורים של הסטודנט) בבתי ספר שונים: דוברי עברית או ערבית ובעלי מאפיינים שונים.

סה"כ זמן השקעה במסלול: 4 שעות בשבוע בממוצע בכל שנת הלימודים (זמן זה כולל הגעה לבית הספר וקיום מפגש עם הקבוצה, תיאומים שונים, הכנת דוחות ועוד).

לפרטים נוספים, לתאום ראיון קבלה (חובה), והרשמה: פנו אל גב' יעל פרייברג, רכזת המסלול: פרטי קשר This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. טל' 050-8898934 

לגבי רישום למסלול: אם תתקבלו למסלול, המזכירות תרשום אתכם לקורס בהיקף של 6 נק' זכות - הרישום נערך על ידי מזכירות החוג. פרטים נוספים יופצו על ידי רכזת המסלול בלוח המודעות של החוג או באתר החוג.